powrót do strony głównej / back to main page

Birthday party DECO for kids


  • 4

Przygotowując urodziny w pierwszej kolejność myślałam o miejscu. Maj to najpiękniejszy miesiąc wiosny, więc oczywiste dla mnie było przyjęcie w plenerze. Niestety ogrodu własnego nie posiadam więc zaczęłam szukać odpowiedniego miejsca. W zeszłym roku wywiozłam wszystko z domu łącznie ze stołami i krzesłami, zastawą, wypiekami i na powtórkę z tego nie zdecyduję się już nigdy. Tym razem zaufałam obsłudze pewnego DWORKU i to pracownicy zajęli sie wszystkim dla drosłych a ja skupiłąm sie na bufecie dla dzieci.  
Temat był prosty bo jako główny element dzieciaki wybrały klauny. Tu ogromnie pomógł maileg  od którego wybrałam całą serie dekoracji . Od samych klaunów po papiery, taśmy czy girlandy. Trochę pracy, pomysłu i szybko powstał słodki bufet ,który w ten sposób wyglądaj jeszcze 5 minut :)  Uroczymi taśmami w samochody i kropeczki udekorowałam buteleczki te małe i duże oraz słoiki ze słodyczami. Oranżada, cukierki, babeczki i kanapeczki plus torty i gotowe :)


















Nie mogło zabraknac miejśca do wypoczynku z kocami i baldahimami, tam odbywały sie tajne spotkania czy też odbywały się  animacje...

  

... a jeśli animacje to tylko z 4Kids &You 



Naszą impreze prowadziła Madzia.
Pedagog, logopeda - przyjaciel dzieci. 


Madzia wpisała się w klimat naszej imprezy jako pierott. Na Waszą przygotuje się w zależności od tematu przyjęcia. Witała naszych gości, zabawiała tych małych ... i większych. Prowadziła różne zabawy, między innymi z chustą animacyjną, przywiozła sprzęt do waty cukrowej, malowała buźki i zapewniła największą atrakcje czyli BAŃKI !!!! <3 
Wielkie zaangażowanie i świetny kontakt z dziećmi sprawił że impreze można zaliczyć do udanych. Dziękujemy 4Kids & You.  











Klauny, papiery, girlandy, taśmy, puszki - www.maileg.com - THANK YOU !!!

Pompony - Love&Love

Buteleczki w kontenerach, papierowe słomki, papilotki do babeczek - Scandiloft.pl

Papierowe miętowe talerzyki na tort, różowe rozety, serwetki, pastelowe balony - Party Budzik - jedyny sklep gdzie znajdziecie pastelowe delikatne dodatki imprezowe !!!

Słoiki - Ikea 

Baldachim - Numero 74 - Mofflo

Samochód / car - Baghera

.
.
.




4 komentarze:

  1. Świetne miejsce , wymarzone na urodziny dla dzieci.
    Trochę ryzykowne, ze względu na pogodę, ale pewnie była jakaś alternatywa, w razie czego.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo jak fajnie zobaczyć jak to wyglądało przed naszym przyjazdem, potem już tylko siwy dym! Ale cuksy były cały czas i słodki Oli częstujący wszystkich: "Proszę bardzo!". Love <3 Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności ,piękna impreza a dodatki dodały klimatu

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i piękne miejsce. Mam pytanie trochę z innej beczki. Czy jest Pani zadowolona z jedzenia, obsługi w dworku?
    To jest mój typ na przyjęcie ślubne, ale w ogóle nie mam żadnych opinii o tym miejscu.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-