powrót do strony głównej / back to main page

Zamek bez zamku :)


  • 10

Zjechalismy z drogi, bo zobaczylam w oddali jakis sredniowieczny zamek. Od razu pomyslalam ze napewno beda jakies fajne miejsca na zdjecia; komnaty, mury, wieze . . .
ale okazalo sie z tym wszystkim wygrywa  stare zwykle/niezwykle drzewo z korzeniami no i mniejsze i wieksze kamienie :)

Mix nowych kolekcji i wyprzedarzy.

 Vivienne

Sweterek i kapelusz - H&M

Leginsy - Zara ( koniecznie przymierzcie sa ogromne, Vivi rozmiar 9-12 a teraz ma 15m)

Body - Carter's

Buciki - Zara




Olivier :

Koszula - H&M

Spodenki - Next

Buty i szal - Zara













Kisses Vivi&Oli

10 komentarzy:

  1. Olivier wygląda świetnie w koszuli i chuście; dzieciaczki są cudne:)

    dlanich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest cudne! Ile oni mają lat? Mamy takie same leginsy i sprawdzają się rewelacyjnie. A ten sweterek jest z nowej kolekcji? Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czesc. :) tak to pierwsze to moje ulubione :) dzieciaki maja 15m., leginy sa boskie, napewno zaopatrzymy sie w inne kolory :)
      A sweterek.... no coz kupiony juz dawno ale nie bylo naszego aktualnego rozmiaru ale tak mi sie spodobal ze kupilam o wiele wiekszy.. no i czekal na swoja kolej...nawet teraz jest jeszcze za duzy ale nie moglam sie powstrzymac :) kosztowal pewnie ze 30-40zl.

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo za odpowiedz. Cenie w blogerkach to że potrafią poświęcić trochę czasu na przeczytanie komentarzy i odpowiedź na nie. Pozdrawiam! Oby tak dalej a ten blog będzie numerem jeden.

      Usuń
    3. jakie słodziutkie!! :)

      http://www.alliness.blogspot.com/

      Usuń
  3. No wyglądają świetnie. Cudne te złote balety, Matylda ma podobne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowe baleriny! Wlasnie takich szukam, ale corka juz starsza i trudniej mi spotkac...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle cudni. Widzę fajną różnicę w lokowaniu się włosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje! Te spodnie też chciałam zakupić ale jak zobaczyłam rozmiary to dosłownie zgłupiałam, a że akurat byłam bez Nikoli to nie mogłam jej przymierzyć.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-